Sari la conținut
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecţie Socială ClujAgenția Județeană pentru Plăți și Inspecţie Socială Cluj
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecţie Socială Cluj
Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului şi Solidarității Sociale
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Legislație
    • Lista persoanelor din conducere
    • Agenda conducerii
    • Organizare
    • Mesajul directorului executiv
    • Alte agenții teritoriale
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Proiecte
    • Întrebări frecvente
    • Carieră
    • Acte constitutive
  • Comunicate
  • Informații de interes public
    • Anunțuri
    • Solicitare informații de interes public
    • Buletin informativ al informatiilor de interes public
    • Plăți efectuate de AJPIS
      • VENITUL MINIM DE INCLUZIUNE (VMI)
      • ALOCAȚIE DE STAT PENTRU COPII
      • INDEMNIZAȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • STIMULENT DE INSERȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • INDEMNIZAŢIA LUNARĂ ACORDATĂ PERSOANEI CU HANDICAP GRAV
      • INDEMNIZAŢIA LUNARĂ ACORDATĂ PERSOANEI CU HANDICAP ACCENTUAT
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU ADULTUL CU HANDICAP GRAV
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU ADULTUL CU HANDICAP ACCENTUAT
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU ADULTUL CU HANDICAP MEDIU
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU FAMILIA SAU REPREZENTANTUL LEGAL AL COPILULUI CU HANDICAP GRAV
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU FAMILIA SAU REPREZENTANTUL LEGAL AL COPILULUI CU HANDICAP ACCENTUAT
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU FAMILIA SAU REPREZENTANTUL LEGAL AL COPILULUI CU HANDICAP MEDIU
      • ALOCAŢIA LUNARĂ DE HRANĂ PENTRU COPIII CU HANDICAP (Legea 448/2006)
      • INDEMNIZAŢIA PENTRU ÎNSOŢITOR PERSOANA CU HANDICAP VIZUAL GRAV
      • AJUTOR SOCIAL (VENIT MINIM GARANTAT)
      • ALOCAȚIE PENTRU SUSȚINEREA FAMILIEI
    • Bilanturi contabile
    • Buget
    • Declarații de avere și interese
    • Achiziții publice
    • Situaţie beneficiari suspendaţi
    • Audiențe
    • Buletine informative lunare
    • Venituri salariale
    • Comisia Paritară
    • Formulare tip
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Debitori
    • Comunicate de presă
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Acreditare furnizori de servicii sociale
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii de asistenţă socială
  • Integritate instituțională
    • Etică
    • Strategia națională anticorupție
    • Mecanismul de raportare a încălcării legii
  • Date cu caracter personal
  • Formare profesională
  • Agent de muncă temporară
  • Control intern managerial
  • Transparența achizițiilor
  • Contact
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Legislație
    • Lista persoanelor din conducere
    • Agenda conducerii
    • Organizare
    • Mesajul directorului executiv
    • Alte agenții teritoriale
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Proiecte
    • Întrebări frecvente
    • Carieră
    • Acte constitutive
  • Comunicate
  • Informații de interes public
    • Anunțuri
    • Solicitare informații de interes public
    • Buletin informativ al informatiilor de interes public
    • Plăți efectuate de AJPIS
      • VENITUL MINIM DE INCLUZIUNE (VMI)
      • ALOCAȚIE DE STAT PENTRU COPII
      • INDEMNIZAȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • STIMULENT DE INSERȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • INDEMNIZAŢIA LUNARĂ ACORDATĂ PERSOANEI CU HANDICAP GRAV
      • INDEMNIZAŢIA LUNARĂ ACORDATĂ PERSOANEI CU HANDICAP ACCENTUAT
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU ADULTUL CU HANDICAP GRAV
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU ADULTUL CU HANDICAP ACCENTUAT
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU ADULTUL CU HANDICAP MEDIU
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU FAMILIA SAU REPREZENTANTUL LEGAL AL COPILULUI CU HANDICAP GRAV
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU FAMILIA SAU REPREZENTANTUL LEGAL AL COPILULUI CU HANDICAP ACCENTUAT
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU FAMILIA SAU REPREZENTANTUL LEGAL AL COPILULUI CU HANDICAP MEDIU
      • ALOCAŢIA LUNARĂ DE HRANĂ PENTRU COPIII CU HANDICAP (Legea 448/2006)
      • INDEMNIZAŢIA PENTRU ÎNSOŢITOR PERSOANA CU HANDICAP VIZUAL GRAV
      • AJUTOR SOCIAL (VENIT MINIM GARANTAT)
      • ALOCAȚIE PENTRU SUSȚINEREA FAMILIEI
    • Bilanturi contabile
    • Buget
    • Declarații de avere și interese
    • Achiziții publice
    • Situaţie beneficiari suspendaţi
    • Audiențe
    • Buletine informative lunare
    • Venituri salariale
    • Comisia Paritară
    • Formulare tip
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Debitori
    • Comunicate de presă
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Acreditare furnizori de servicii sociale
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii de asistenţă socială
  • Integritate instituțională
    • Etică
    • Strategia națională anticorupție
    • Mecanismul de raportare a încălcării legii
  • Date cu caracter personal
  • Formare profesională
  • Agent de muncă temporară
  • Control intern managerial
  • Transparența achizițiilor
  • Contact
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Legislație
    • Lista persoanelor din conducere
    • Agenda conducerii
    • Organizare
    • Mesajul directorului executiv
    • Alte agenții teritoriale
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Proiecte
    • Întrebări frecvente
    • Carieră
    • Acte constitutive
  • Comunicate
  • Informații de interes public
    • Anunțuri
    • Solicitare informații de interes public
    • Buletin informativ al informatiilor de interes public
    • Plăți efectuate de AJPIS
      • VENITUL MINIM DE INCLUZIUNE (VMI)
      • ALOCAȚIE DE STAT PENTRU COPII
      • INDEMNIZAȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • STIMULENT DE INSERȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • INDEMNIZAŢIA LUNARĂ ACORDATĂ PERSOANEI CU HANDICAP GRAV
      • INDEMNIZAŢIA LUNARĂ ACORDATĂ PERSOANEI CU HANDICAP ACCENTUAT
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU ADULTUL CU HANDICAP GRAV
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU ADULTUL CU HANDICAP ACCENTUAT
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU ADULTUL CU HANDICAP MEDIU
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU FAMILIA SAU REPREZENTANTUL LEGAL AL COPILULUI CU HANDICAP GRAV
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU FAMILIA SAU REPREZENTANTUL LEGAL AL COPILULUI CU HANDICAP ACCENTUAT
      • BUGETUL PERSONAL COMPLEMENTAR LUNAR PENTRU FAMILIA SAU REPREZENTANTUL LEGAL AL COPILULUI CU HANDICAP MEDIU
      • ALOCAŢIA LUNARĂ DE HRANĂ PENTRU COPIII CU HANDICAP (Legea 448/2006)
      • INDEMNIZAŢIA PENTRU ÎNSOŢITOR PERSOANA CU HANDICAP VIZUAL GRAV
      • AJUTOR SOCIAL (VENIT MINIM GARANTAT)
      • ALOCAȚIE PENTRU SUSȚINEREA FAMILIEI
    • Bilanturi contabile
    • Buget
    • Declarații de avere și interese
    • Achiziții publice
    • Situaţie beneficiari suspendaţi
    • Audiențe
    • Buletine informative lunare
    • Venituri salariale
    • Comisia Paritară
    • Formulare tip
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Debitori
    • Comunicate de presă
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Acreditare furnizori de servicii sociale
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii de asistenţă socială
  • Integritate instituțională
    • Etică
    • Strategia națională anticorupție
    • Mecanismul de raportare a încălcării legii
  • Date cu caracter personal
  • Formare profesională
  • Agent de muncă temporară
  • Control intern managerial
  • Transparența achizițiilor
  • Contact

Legislație

  • Pagina principală
  • Legislație ...
  • Legislatie – COVID
  • Legislație organizare ANPIS
  • Legislație privind sistemul național de asistență socială
  • Legislație privind inspecția socială
  • Legislația beneficiilor de asistenţă socială
  • Legislație conexă

ANUNT

ÎN ATENȚIA ASOCIAȚIILOR, FUNDAȚIILOR ȘI CULTELOR SOLICITANTE DE SUBVENȚII DE LA BUGETUL DE STAT ÎN BAZA LEGII NR.34/1998

PENTRU ANUL 2025

 

ANUNT

Perioada de înregistrare și evaluare a solicitărilor de finanțare a furnizorilor de servicii sociale publici și privați este cuprinsă între 20.08.2024 – 18.09.2024.

Informații utile pentru cetățeni

Întrebări frecvente

Cerere modificări de acordare beneficii sociale online

Legea nr. 226/2021 privind stabilirea măsurilor de protecţie socială pentru consumatorul vulnerabil de energie

Anunț important prelungire ICC, stimulent de inserție, concediu de acomodare pentru domeniile de activitate restricționate de autorități conform H.G. nr. 394/2020

Procedura de depunere a documentelor referitoare la decretului lege nr. 118/1990

Vrei să sesizezi un abuz la care este supusă o persoana dintr-un centru pentru persoane vârstnice, copii sau persoane cu dizabilități?

Anunt privind derularea unei noi sesiuni de depunere de solicitări de finanțare de către beneficiarii centrelor de zi și rezidențiale publici și private in baza Hotărârea Guvernului nr. 973/2012 privind aprobarea procedurii de acordare a sumelor din bugetul de stat prin bugetul Ministerului Muncii și Solidarității Sociale

Informații pentru lucrătorii sezonieri în străinătate

Anunţ privind înregistrarea şi evaluarea solicitărilor de finanţare pentru centrele de zi și rezidențiale finanţate de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, 16 mai 2022

Articole recente

  • Informatii cu privire la proiectele: “Sprijin pentru persoanele defavorizate în vederea asigurării alimentelor de baza/mese calde”, cod MySMIS 3362396 și “Sprijin pentru cuplurile mamă-nou-născut defavorizate”, cod MySMIS 334177, implementate de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, prin Direcția de Implementare Măsuri Sociale, în calitate de beneficiar, și finanțate prin Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027, din Fondul Social European Plus 20/05/2025
  • Comunicat de presa 25/04/2025
  • ANUNȚ privind selecția UAT-urilor din mediul rural (comune) în cadrul proiectului „Furnizare de servicii integrate în comunitățile rurale – facilitarea accesului persoanelor vulnerabile la servicii de bază eficiente şi de calitate” – cod SMIS 339395 01/04/2025
  • Anunț privind aprobarea Metodologiei de înregistrare și evaluare a solicitărilor de finanțare a unor cheltuieli de investiții și reparații capitale pentru centrele de zi și rezidențiale 28/03/2025
  • Anunț concurs funcție publică de execuție vacantă, de consilier, cl.I, grad profesional superior 25/03/2025

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare
  • Întrebări frecvente

Voci pentru mâini: Interpretare la distanță

În atenția persoanelor cu deficiențe de auz: În vederea asigurării accesului la servicii de interpretare video la distanță în limbaj mimico-gestual prin intermediul aplicației „Voci pentru Mâini” pentru persoanele surde sau hipoacuzice, vă rugăm să vă deplasați la sediul Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Cluj din Cluj-Napoca, str George Coșbuc , nr. 2, în intervalul orar: 09.00 – 16.00.

TelVerde

Articole recente

  • Informatii cu privire la proiectele: “Sprijin pentru persoanele defavorizate în vederea asigurării alimentelor de baza/mese calde”, cod MySMIS 3362396 și “Sprijin pentru cuplurile mamă-nou-născut defavorizate”, cod MySMIS 334177, implementate de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, prin Direcția de Implementare Măsuri Sociale, în calitate de beneficiar, și finanțate prin Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027, din Fondul Social European Plus 20/05/2025
  • Comunicat de presa 25/04/2025
  • ANUNȚ privind selecția UAT-urilor din mediul rural (comune) în cadrul proiectului „Furnizare de servicii integrate în comunitățile rurale – facilitarea accesului persoanelor vulnerabile la servicii de bază eficiente şi de calitate” – cod SMIS 339395 01/04/2025
  • Anunț privind aprobarea Metodologiei de înregistrare și evaluare a solicitărilor de finanțare a unor cheltuieli de investiții și reparații capitale pentru centrele de zi și rezidențiale 28/03/2025
  • Anunț concurs funcție publică de execuție vacantă, de consilier, cl.I, grad profesional superior 25/03/2025

Arhivă

Viziunea noastră

Constă în asigurarea accesului tuturor cetăţenilor, fără niciun fel de discriminare, la serviciile specializate şi la beneficiile reglementate de legislaţia română şi europeană, iar prin acţiunile noastre comune încercăm să aducem un plus de speranţă în vieţile celor aflaţi în dificultate.

Suntem orientaţi către cetăţeni şi către respectarea drepturilor sociale ale acestora, iar prin activitatea noastră ne propunem să eliminăm o parte din inegalităţile existente, ajutându-i pe oameni să se integreze normal în comunitate prin creşterea calităţii vieţii persoanelor defavorizate.

Informații utile

  • Întrebări frecvente
  • Harta site-ului
  • Legături utile
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

Date de contact

Adresă
Str. George Coşbuc nr. 2, cod poștal 400375, Cluj Napoca

Telefon callcenter:  0219309

Telefon
0730 658 691

E-mail
ajpis.cluj@mmanpis.ro 

Copyright © 2025 Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecţie Socială Cluj.

La început ↑ Sus ↑
Instrumente pentru accesibilitate

Instrumente de accesibilitate

  • Mărește textul
  • Micșorează textul
  • Tonuri de gri
  • Contrast mare
  • Contrast negativ
  • Fundal luminos
  • Legături subliniate
  • Font lizibil
  • Redare audio
  • Resetează