IMPORTANT !!!
pentru furnizorii de formare profesională autorizați
Vă reamintim: art 11 (2) și art 12 din ORDIN Nr. 6250/2156/2022 din 15 noiembrie 2022 pentru aprobarea Metodologiei de elaborare, validare, aprobare şi gestionare a standardelor ocupaţionale: ”Art. 11
(2) SO se revizuiesc, de regulă, la fiecare 5 ani de la aprobare, ţinându-se cont de modificările intervenite pe piaţa forţei de muncă.
(2^1) În situaţia în care SO nu se revizuiesc în termen de 10 ani de la aprobare, acestea se arhivează după 4 luni de la consultarea confederaţiilor sindicale şi patronale reprezentative la nivel naţional şi publicarea pe site-ul ANC a listei SO care urmează să fie arhivate.
(2^2) SO arhivate nu mai pot fi utilizate în procesele de educaţie şi formare profesională.
………………………………………………………………………………………………………………………………..
ART. 12
(1) SO în vigoare la data aprobării prezentei metodologii, care depăşesc termenul de 10 ani de la aprobarea iniţială, fără a fi revizuite în această perioadă, se arhivează după data de 31.12.2024.
(1^1) SO pentru care nu se mai regăsesc ocupaţiile în nomenclatorul Clasificarea ocupaţiilor din România – COR se arhivează de la data de 1.09.2023.”
Comisia de autorizare CLUJ
______________________________________________
Componenta-Comisiei-de-Autorizare-si-a-Secretatiatului-Tehnic-Cluj 2021
IMPORTANT:
Referitor la Regulamentul (UE) 2016/679, privind protecția persoanelor fizice, în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, vă rugăm să vă asigurați că ați luat toate măsurile necesare pentru informarea corectă a colaboratorilor(persoane fizice) privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
- Date de contact
Adresa: Cluj Napoca, str. George Coșbuc, nr,2 cam. 28 B, jud. Cluj
Telefon: 0735-859503
e-mail: ajpis.cluj@mmanpis.ro
e-mail STJ: caj.cluj@mmanpis.ro
site: www.cluj.mmanpis.ro